Зміни

Буває так, що приїжджаєте з семінару, тренінгу, конференції повні нових знань та бажання терміново все впровадити! «Хочу як у них» – лунають думки. Всі вони вже попереду і ми туди підемо! Хочеться швиденько впровадити нові методи управління, комунікації, заохочення. І погнали вперед!

А насправді Спочатку було СТОП. Для того щоб змінити себе, відділ, компанію – спочатку треба уважно та детально розглянути, що є на сьогодні.

Уявімо, що компанія  – це віз, який тягне трактор. Приїжджаєте ви з семінару, а там розповідали про нове якісне пальне до трактору (стратегія, бізнес-процеси – це пальне), але тут виявляється, що трактор давно в ремонті…то коня поставили на день.

От уже 3-й рік і тягне.

Перед тим як вдосконалювати бізнес-процеси та оптимізовувати канали комунікації, подивіться ось на що:

  1. Хто тягне воза: кінь, кобила, може тракторець? А може то Ви тягнете і віз і коня?

Люди, які спонукають компанію до розвитку, до руху вперед – хто вони, скільки їх, які вони? Які технології та процеси у вашій компанії «витягують» вас вперед?

  1. Хто тормозить воза: старі колеса, причепи, погана конструкція?

Які процеси «не пропустять» зміни?

  1. Що у возі є: мішки з картоплею, сапка, лопата? Все необхідне чи щось є «про всяк випадок?»  Ще ніхто бараболю не викидає! Тільки рахуємо! А раптом знадобиться, ще встигнемо викинути. Система не любить порожніх місць – не заміните одразу необхідним- там з’явиться цибуля.
  2. По якій дорозі ви їдете? Це село чи місто? Що навкруги? Місцевість?
  3. Люди навколо, куми, брати, сестри

Чесно собі зізнайтеся- я керую(власник) коня, візка і 3-х відер!

Я вас вітаю – Ви розпочали зміни !!!!

Як то було в одній з моїх компаній. В певний момент компанія захотіла подвоїти обсяги продажів і виробництва продуктів харчування. Потенційні клієнти маячили на горизонті. Технічні характеристики обладнання показували можливість збільшення в 4 рази!

АЛЕ!

Реалії були такими, що при збільшенні місячного обсягу виробництва більше ніж на 20% кількість браку зростала у геометричній прогресії!

Викликали консультантів.

Діагностика показала великі прогалини у організаційних процесах, комунікаційних, хтось був звільнений, хтось сам пішов. Ми визнали, що на той момент ми «футбольна команда» районного центру. Написали стратегію виходу на обласний рівень. «Тренування» тривають і досі.

Результати? Це все відбувалося на початку 2014 року, коли ринок наш обвалився в рази, були скрутні часи. Але саме тверезий погляд на хто ми є і де ми зараз дозволив компанії вижити і в 2016-2017 роках мати структуру експорту 50% (в порівнянні з 25% у 2014р.)!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *